Riječ o lažnoj prijavi štete

Oštećenik Nikola Carević ima pravo na 372 eura, a nikako na 2588 eura! GENERALI DEMANTIRA i ne uvažava procjenu Dekra i servisa!

Demantij Generali osiguranja u kojem se upozorava kako nemaju namjeru platiti 3 različite štete što traži Nikola Carević i pri tome upozoravaju da oštećenik ima pravo samo na isplatu naknade za jednu štetu. Negiraju i procjene Dekre te servisne radionice Damira Blažuna. Zapravo ne žele platiti 2.588,10 eura, jer to je zbir oštećenja u tri različite nezgode koje su nastale odvojeno i koje je oštećenik nepropisno pokušao objediniti.

Demantij Generali osiguranja donosimo u cjelosti.

Evo što nam je Generali osiguranje napisao u povodu zahtjeva oštećenika Nikole Carevića te objave u medijima:

– U predmetnom slučaju odštetni zahtjev je podnesen po polici osiguranja od automobilske odgovornosti osiguranika Generali osiguranja. Temeljem izjave oštećenika i štetnika, kao i direktne usporedbe oštećenja na vozilima oštećenika i osiguranika, utvrđeno je da je na vozilu oštećenika samo dio oštećenja nastao u prijavljenom štetnom događaju.

Naime, na tom dijelu vozila nalaze se oštećenja koja su nastala u tri (3) različita štetna događaja te je samo središnji dio oštećenja posljedica prijavljenog štetnog događaja, a što je vidljivo iz fotografija koje prilažemo.

Smatramo da su vlasnik servisa i neovisni procjenitelj svakako trebali uočiti da se radi o više različitih oštećenja koja nisu mogla nastati u jednom štetnom događaju.
Sukladno navedenom, Generali osiguranje je utvrdio obvezu samo za onaj dio oštećenja koja je prouzročio osiguranik, dok za ostala oštećenja ne snosi obvezu naknade štete.
Nije obaveza Generalija popraviti 3 štete, već samo jednu
Po pitanju procjene popravka ukupnih oštećenja na predmetnom vozilu riječ je o iznosu od 19.500 kn, odnosno 2.588,10 eura. Isti iznos osiguratelj bi trebao podmiriti ako bi njegova obveza bila neovisna o tome kada su oštećenja nastala, na koji način su nastala i tko ih je prouzročio, što ovdje nije slučaj.

Generali osiguranje smatra da su informacije iznesene na Vašoj web stranici za predmetni slučaj netočne i štetne za naš poslovni ugled, kao i ugled naših partnera, klijenata i zaposlenika.

Neprihvatljivo nam je spominjanje naše tvrtke u takvom kontekstu

Štoviše, kao član jednog od globalnih osigurateljnih lidera koji bilježi više od 190 godina tradicije poslovanja, Generali osiguranje d.d. posluje u skladu sa zakonima Republike Hrvatske i visokim profesionalnim standardima, uz  pridržavanje načela dobre osigurateljne i poslovne prakse, te nam je neprihvatljivo bilo kakvo spominjanje u kontekstu ovakvih radnji.

U nadi da je spominjanje Generali osiguranja d.d. u ovom kontekstu tek posljedica nedovoljne informiranosti, pozivamo na žurnu objavu ovog demantija na Vašoj web stranici huas.hr, kao i u drugim povezanim izdanjima vašeg portala, kao i objavu demantija na vašim profilima na društvenim mrežama. Ujedno molimo povlačenje prethodno objavljenih netočnih navoda u vezanim člancima i objavama na vašim profilima na društvenim mrežama te suzdržavanje od daljnje objave bilo kakvih informacija u vezi Generali osiguranja d.d. bez prethodne provjere s nama.

U slučaju opetovanog inzistiranja na izlaganju netočnih informacija iz članka, prikupljeni materijalni dokazi bit će predani nadležnim institucijama na obradu.

Demanti je to Generali osiguranja d.d. povodom netočnih informacija objavljenih na našoj web stranici, te na nekim drugim portalima, kako tvrde u osiguravajućem društvu te se pozivaju i na Zakon o medijima.

Sukladno odredbama članka 40. Zakona o medijima (Narodne novine broj: 59/04, 84/11, 81/13, 114/22) molimo za hitnu objavu sljedećeg demantija povodom objavljenih netočnih informacija iznesenih i u članku HUAS-a pod naslovom „ŠOKANTNO: Samo u Hrvatskoj čak 60 % zahtjeva za odštetu nakon karambola završi u nagodbama, osiguravatelji sami procjenjuju, sami određuju visinu štete, a u sukobu su interesa“ – u internetskom izdanju od dana 13. prosinca 2022., i u objavi na Facebook profilu HUAS-a od dana 13. prosinca 2022. te ostalih objava na ovu temu u drugim izdanjima Vaših medija. 

Srdačan pozdrav!

Generali osiguranje d.d.

O nama

Dobrovoljna, neovisna, neprofitna interesna udruga poslodavaca auto struke u Republici Hrvatskoj. HUAS je član europskog udruženja autostruke (A.I.R.C.) Association Internacionale Des Reparateurs En Carrosserie