Limari i lakireri ne žele popravljati aute osigurane u Generali osiguranju - plaća ih mizerno i 10 godina istu cijenu rada, a to ne ide i ne samo zbog visoke inflacije - tvrde slovenski serviseri
Slovenska automobilska udruga (SDA) priopćila je da se više od 100 benzinskih servisa odlučilo na štrajk. “Masovnim štrajkom Udruga SDA jasno poručuje osiguravajućem društvu Generali da svoje članice više nisu spremne prihvatiti jednostrano određene uvjete suradnje s nametnutim satnicama, koje su znatno niže od onih koje autoservisi postavljaju u svojim cjenicima. kao ekonomski održiv”, napisali su.
Kako su dodali u lani osnovanoj udruzi, uz satnice koje određuje osiguravajuće društvo, autoservisi svojom djelatnošću jednostavno ne mogu pokriti troškove rada i materijala.
Generali nudi drugačiju priču
U Generaliju su za list Delo potvrdili da će, unatoč mogućim pojedinačnim odbijanjima sanacije štete, zbrinuti sve svoje osiguranike. Popravke će obaviti ostali njihovi partneri, obećali su i pritom odbacili optužbe da s ugovornim partnerima ne žele uskladiti cijene servisnih usluga. Naglasili su da s autoservisima imaju potpisane ugovore o suradnji, te da redovito i međusobno usklađuju cijene usluga.
S pritužbama SDA upoznati su i u Agenciji za nadzor osiguranja, gdje ispituju stvar. Inače za takve sporove nadležni su sudovi.
Ovlaštene limarske radionice očito imaju problema i s drugim osiguravajućim kućama. Kako je prije nekoliko dana najavila Sekcija ovlaštenih trgovaca i servisera motornih vozila pri GZS-u, već dulje vrijeme pokušavaju natjerati osiguravajuće kuće da uzmu u obzir stvarne troškove koje imaju pri popravku vozila. Satnice koje plaćaju osiguravajuće kuće nisu se mijenjale više od 10 godina, a pritom su nametnule dodatne obveze radionicama, napisali su.
Koji su argumenti?
Sekcija je u priopćenju upozorila i da se veliki dio troškova popravka havarisanih vozila ne plaća ili je obezvrijeđen. Posljednjih godina osiguravajuće kuće dosta dodatnih poslova povjeravaju metaloprerađivačkim radionicama (poput procjena vrijednosti, skladištenja i uništavanja zamijenjenih dijelova, odvoza, demontaže…), koji nisu plaćeni, a ne plaćaju ni rad. koji se moraju izvesti za kvalitetnu izvedbu metalnih konstrukcija ili usluge šminkanja.
Unatoč višekratnim pokušajima pronalaženja kompromisnih rješenja, osiguravajuće kuće odbijaju zahtjeve za višim satnicama uz obrazloženje da su poskupjeli rezervni dijelovi, iako autolimarska radionica nema utjecaja na te cijene, dodaju.